ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ
60 Κομοτηναίοι προσέφυγαν στο Συμπαραστάτη του Δημότη για το «χαράτσι» της ΔΕΗ
«Το 80-90% των προβλημάτων που καταφθάνουν στο γραφείο του Συμπαραστάτη είναι απόρροια της κακής λειτουργίας του Καλλικράτη» θα πει ο Δημήτρης Ερελιάδης
Σε 60 περίπου Κομοτηναίους ανέρχεται ο αριθμός περίπου των δημοτών που έχουν προσφύγει το τελευταίο 10ήμερο στο Γραφείο του Συμπαραστάτη του Δημότη, προκειμένου να λάβουν οδηγίες αντιμετώπισης και νομικές συμβουλές για το «χαράτσι» της ΔΕΗ.
Πρόσφατα, ο Δήμος Κομοτηνής σε συνεργασία με το Δικηγορικό Σύλλογο Ροδόπης ξεκίνησε τη λειτουργία ειδικού γραφείου εξυπηρέτησης των πολιτών για το σκοπό αυτό. Ο Συμπαραστάτης του Δημότη, Δημήτρης Ερελιάδης μιλώντας στη «Φωνή» για την ανταπόκριση του κόσμου επεσήμανε ότι το τελευταίο 10ήμερο έχουν ήδη προσεγγίσει το Γραφείο 60 Κομοτηναίοι.
«Κάθε μέρα έρχονται 6-7 άτομα. Το τελευταίο 10ήμερο έχουν έρθει περίπου 50-60 άτομα» είπε ο κ. Ερελιάδης για να προσθέσει όμως πως ακόμα δεν έχει προσφύγει κάποιος μέσω της νομικής οδού καθώς «ήρθαν κάποιες εγκύκλιοι, διευκρινίζονται κάποια επιπλέον πράγματα και παραπέμπει τους πολίτες σε μια επιτροπή της εφορίας, η οποία δεν έχει ακόμα συσταθεί ακόμα, όπου θα κατατίθενται τα ανάλογα δικαιολογητικά και θα επιλύεται ή όχι το πρόβλημα του δημότη. Οπότε ακόμα δεν χρειάστηκε κάτι ως προς τη δικαστική πλευρά του θέματος. Προς το παρόν, απλά ενημερώνουμε για το πώς μπορούνε να αντιμετωπίσουνε το τέλος αυτοί που έχουν πρόβλημα, είτε είναι άνεργοι, είτε έχουν κάποιο ποσοστό αναπηρίας κλπ».
Το ειδικό αυτό γραφείο λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 12:00-14:00 και εκτός του κ. Ερελιάδη παρόν είναι και δύο, από τα 20 συνολικά που δήλωσαν συμμετοχή, μέλη του δικηγορικού συλλόγου Ροδόπης, τα οποία προσφέρουν εθελοντικά νομικές συμβουλές.
«Τελείως πρόχειρος ο Καλλικράτης»
Ο κ. Ερελιάδης, εκτός του ειδικού γραφείου εξυπηρέτησης πολιτών για το «χαράτσι» αναφέρθηκε και γενικότερα στο θεσμό του «Καλλικράτη», τον οποίο χαρακτήρισε «εντελώς πρόχειρο».
«Ο «Καλλικράτης» έγινε πολύ πρόχειρα» τόνισε ο Δημήτρης Ερελιάδης για να προσθέσει ότι «το 80-90% των προβλημάτων που φτάνουν στο Γραφείο του Συμπαραστάτη είναι απόρροια της κακής εφαρμογής του «Καλλικράτη» και όχι τόσο λόγω της κακοδιοίκησης.
Ουσιαστικά ο θεσμός αυτός θεσπίστηκε για να αντιμετωπιστεί η κακοδιοίκηση, αλλά αυτούς τους λίγους μήνες που είμαι σε αυτή τη θέση αυτό που βλέπω είναι ότι δεν έχει γίνει σωστά «Καλλικράτης». Έγινε τελείως πρόχειρα».